Pagina's

donderdag 4 juli 2013

Review: Action neusstrips

Vandaag heb ik een review over de Action neustrips. Benieuwd wat ik er van vond lees dan vooral verder!


Ik heb de Action neusstrips getest. Ik heb ze gewoon volgens de gebruikt aanwijzing gebruikt. Ik las ook op andere blogs dat je ze een beetje nat moet maken voor gebruik, maar dit werkt niet voor mij.

 Ik heb er voor gekozen om geen voor en naar foto te laten zien om jullie de viezige beelden te sparen, maar ik moeten zeggen dat de strips echt goed werken. Ik heb al eens vaker neusstrips van andere merken uitgeprobeerd maar die werkten niet zo goed als deze. De meeste poriën worden leeg gemaakt.


waar je voor moet zorgen als je de strips gebruikt is dat je neus goed gereinigd is, daarna moet je je neus een beetje vochtig maken. Je plakt de strip waar je de meeste mee-eters hebt zitten. Daarna laat je de strip 10-15 minuten zitten. Je haalt de strip er af als die volledig is hard geworden. Het wordt aanbevolen dit 1 à 2 per week te doen, zeker niet vaker!

Ik vind dit geslaagde neusstrips, er zitten er 6 in de verpakking en per verpakking kosten ze €0,98


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten