Pagina's

maandag 14 juli 2014

DIY inspiratie

Ik vind het erg leuk om creatief bezig te zijn, maar waar haal ik nou mijn inspiratie vandaan?
Bron: http://weheartit.com/entry/124782605/search?context_type=search&context_user=habibi_47&page=4&query=do+it+yourself 




Weheartit, de meeste mensen zullen de site wel kennen. Voor de gene die het niet kennen: het is een website waar je een eigen account kan aanmaken, aan dit account kun je plaatjes toevoegen die je interesseren. Door middel van de zoekbalk bijvoorbeeld, ook kunnen mensen je volgen en andersom ook.

meestal typ ik in de zoekbalk DIY en dan in een bepaalde catergorie bijvoorbeeld: jewellery, home, fashion. Dit zijn de categoriën waar ik dan ook het meest op zoek bij alle websites.











Ik vind het heel erg leuk om dingen zelf te maken, maar soms heb ik gewoon even inspiratie nodig. Die haal ik dan van deze sites.








Waar haal jij je DIY inspiraties vandaan? 
Vertel jouw websites ik ben benieuwd!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten